پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۶۸۲۸۴ مورد

پنج شنبه ١٨ خرداد ١٣٩٦ ساعت ٩:٣٢ ق.ظ   ( بازدید : 703 نفر )

در راستای افزایش انگیزه کارکنان و افزایش کیفیت فعالیت ها، در مورخه 96/03/17 در محل مرکز شهید بهشتی گرمه از کاربران برتر سامانه سیب تجلیل شد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه، رابط سامانه سیب در این مراسم با اعلام اینکه اجرای سامانه سیب و افزایش کیفیت فعالیت ها از اولویت های اهداف و برنامه های بهداشتی است، گفت: ارائه هوشمند خدمات سلامت به افراد در این سامانه بر اساس ویژگی های فردی (سن، جنسیت، بیماری، بارداری و...) بر مبنای برنامه های ملی سلامت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت فعال با امکان رصد دائم گروه های در معرض خطر (نوزادان و کودکان، خانم های باردار، سالمندان و...) از جمله مزایای این سامانه می باشد.

وی  با تاکید بر جایگاه ویژه سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) در برنامه های سال جاری حوزه سلامت و اهمیت عملیاتی شدن آن، عملکرد مطلوب در ورود اطلاعات سامانه، تعداد افراد خدمت گیرنده، خدمات ارایه شده و میانگین خدمات را از معیارهای انتخاب کاربران برتر سامانه سیب دانست.

در پایان ، از 3 کاربر برتر سامانه سیب که بیشترین فعالیت را در ثبت اطلاعات و خدمات سلامت در سامانه سیب داشتند قدردانی شد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان گرمه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 2 نظر

عظیم باجلانیدوشنبه ١٥ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٠:٥٣ ق.ظ

از لرستان شهرستان ازنا میخواستم تشکر ویژه داشته باشم از زحمات خانم دکتر فرانک فریدونی از دندانپزشکان زحمت کش و خوش برخورد تامین اجتماعی شهرستان ازنا

عظیم باجلانیدوشنبه ١٥ آذر ١٤٠٠ ساعت ١٠:٥٤ ق.ظ

از لرستان شهرستان ازنا میخواستم تشکر ویژه داشته باشم از زحمات خانم دکتر فرانک فریدونی از دندانپزشکان زحمت کش و خوش برخورد تامین اجتماعی شهرستان ازنا